:)

hejsan :)
va med elina idag efter skolan , vi gick ner och mockade & gav hästarna morötter :)
sen åkte vi till ridskolan och red , jag red oboy, för er som inte visste rider jag på ridskola en gång i veckan & privat dom andra dagarna :)
sen när jag kom hem tog jag och elina in hästarna & gav dom mat :)
vi ska rida imorgon när my kommer hem ifrån örebro , fast då kan inte elina rida för hon ska vaccinera oliver :)
ni får  lite bilder på niljljus och oliver :)
pusshej / lisa :)
bloggar mer imorgon för ska sova nu :)







niljljus :)


jag  , elina och oliver i stallet :)







hihi min kanin lakrtizo :)


det kommer mer bilder imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Gärdslösa Knytteryttare

Hej! Vad roligt att vi kan följa dig och Niljljus.

Tjejerna är jätte glada att dom kan se hur ni har det.

Hoppas allt är bra med er båda, hälsa Niljljus från oss!

2010-05-26 @ 19:50:06
URL: http://emmyeleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0