förlåt har inte hunnit blogga på länge!

hej ,
förlåt för jag inte ha bloggat så mycket , men har varit i stallet mycket :)
igår spöregna det & när jag tog in niljljus så skakade han , så han fick låna olivers täcke
eftersom vi nt har hunnit köpa något än :P
kommer bilder på det sen :)
sen idag gick jag , elina och kevin ner till stallet & mockade & gav hästarna morötter :)
sen kom my ner & då fikade vi & tog in oliver och niljljus och borstade dom :)
sen red jag niljljus en sväng , han är jätte duktig !
vi ska åka upp och hyra ridhuset någon dag tror jag & hoppa lite , elr prova lite eftersom jag inte
känner honom så bra än :)

nu kommer lite bilder ifrån idag / igår :)









haha en söt liten blöt niljljus :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0