första ridturen på världens bästa ponny ! :D

hej :D
va inne på hööks och till häst idag & köpte lite nya saker , kommer bilder :D
sen när jag kom hem gick jag my , mamma och pappa ner till stallet och tog in oliver och niljljus :D
sen sadla vi och tränsa , jag tog det lugnt eftersom att det är första gången jag rider niljljus när han är här ,
jag skritta och små trava lite :)
kommer bilder ifrån det :)
jag tror att han börjar trivas här nu , & han och oliver har ju blivit bästa kompisar nu :)
snart ska han få träffa fiona och paul oxå :)

nu kommer bilderna :)





hihi fick två bilder på my och niljljus :)



nya stygläder



nytt träns :)



dom nya stigbyglarna :)
hehe lite smutsiga skor :$




ny munkorg , vi provar bara om han kan ha det , för då slipper vi hålla på och ta in honom hela tiden , för vi vill inte att han ska få fång !



hihi tänkte avsluta med en liten bild på min kanin lakrtizo :)


nu ska jag duscha , pusshej / lisa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0