niljljus<3

hej

gick ner till stallet vid typ nio idag & borstade niljljus lite :)
sen kom elina ner & tog in oliver , så då gick vi ut & gick en sväng med
hästarna , det var ju första gången niljljus gick utanför stallplan , så vi tog det lite lugnt :)
sen åkte jag mamma och my och köpte en munkorg & ett nytt träns till niljljus :)
kommer nog bild på tränset imorgon tror jag :D
men munkorgen var för liten så fiona fick ta den , hon har ju redan fång :(
men hon har bitit sönder sin andra ,
sen när vi kom hem tog jag in niljljus ifrån hagen & gick en sväng med honom ,
sen mockade jag & gav honom mat, innan alla andra hästar kom in ,
eller fiona står ju inne hela tiden nu för hon har fånf :(
men oliver & paul kom in :)
sen kollade jag när elina red oliver :)
sen åkte jag hem & kollade på film med my :)
kommer några bilder ifrån idag :)




inte världens bästa bilder, men my har tagit dom med sin iphone så det blir inte så bra bilder då:)

men ska gå & sova nu , vi hörs , pusshej / lisa :)


jag har världens bästa ponny !! <3

Kommentarer
Postat av: Julia .

hej ! jag var på niljljus ridskolan, jag saknar honom ! men har trivs ju bra ! :D ! ni passar bra ihop ! :)

2010-05-24 @ 20:47:37
URL: http://juuulliiia.blogg.se/
Postat av: lisa

hej , hihi tack :)

har inte hunnit rida honom så mycket men ska börja med det nu :)

2010-05-24 @ 22:22:01
Postat av: Anonym

ja, har ät jätterolig och rida bara så du vet ! :)

2010-05-25 @ 21:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0