Min animo kavaj :D + resultat

Hej nu kommer lite bilder på min kavaj som jag
fick av mamma i greva :)tack :)


 så set den ut :)
man ser  lite mer detaljer på den här bilden:)fast jag har den ju i brun <3


  Resultat från greva =

Lb=torsdag 0+4fel vart inte riktigt som jag tängt mig han kollade
mycket på sakerna osv satt han rev . Det var lixom jätte stort för han satt han vart
seg :(han gick inte fram men han hoppade ganska bra enda :) kom
inte på placering :)men nöjd :)


Lb=fredag 8fel men han hoppade betydligt mycket bättre
han rev 7 o 8 tar på mig det han hoppade stor ur kombinatitionen
satt han inte få tillbaks den galoppen till dom 2sista hindrena men det
var mitt fel :(men men handlar inte om att bli placerad jämt
utan att man rider så bra man kan även fast man river eller stannar
det handlar inte om det lixom nille har gått bra hela året och är super
nöjd över min bebis :) men resultaten om lördag kommer imorgon då jag ska sova nu god natt <3 :)


 haha min andra Lc med omhoppning :)
så bäst är asssssss nöjd med detta år med bästa nille :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Lilla snyggunge :) saknar dig hihi

2011-12-15 @ 22:24:43
URL: http://meemeeliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0