RKK:)

Tja var iörsta idag och red ska dit
imorgon med fast då ska jag rida
dsm med Linnea och Miss matilda :)
men tängte berätta lite om ridpasset.
ibörjan när jag skrittade var han lite spänd
men han lungnade ner sig när jag började trava.
han var ganska arbetsvillig men han var även lite stark
imellan åt.Sen när jag hadde travat och jobbat lite
så fattade jag galopp och han var super fin.
gjorde lite galopp ombyten osv.Sen tog mamma
fram ett litet hinder och han ville verkligen hoppa
satt höjde lite till ca 50 60 cm men  ville inte hoppa
så mycket för han har ju inte hoppat på typ 3veckor
men det känndes super bra !!men nu ska jag kolla på
häst hoppning på kanal 1.


fick en till fråga från jonna

tycker du om ninja la silla??

svar:jaaa jag tycker att ninja är super fin !!!



nille<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0