svar på frågestunden :)




 Hannah:visst är jag bäst ?
 rider jag nille bra ?

svar 1:så klart du är bäst men jag är alldra bäst XDhaha :)!!!
svar2:ja du rider han super bra du är ju hans idol xD!!


klara:
niljljus-mckenzie ??
hoppning-dressyr?
häst-ponny?
b-ponny-c-ponny???

svar1:kan inte bestämma !!
svar2:hoppning men dressyr är också bra !!
svar3:du läget ponny!!
svar4:spelar ingen roll men jag passar fortfarande b-ponny mest :)!!!



så där var svaren på fråge stunden !!!
nille fick vila idag han har ju varit igång hela veckan men
imorgon rider jag ska även rida petro då vid 12 och sen så rider
jag nille vid 4halv5 :) var på hööks idag och tillhäst vart några köp:)
visar sen men har inte kunnat blogga så mycket för sovde hos linnea
vi hadde jätte kul !!men kommer en hiss och diss sen :)hej då !!!



Kommentarer
Postat av: NellieB

ÖNSKAR DIG ETT GOTT NYTT ÅR <3

KRAM :D

2011-12-31 @ 15:22:29
URL: http://nellieberntsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0