11 idag !:D



idag fyller jag elva ,
niljljus och mckenzie fick spruta idag , niljljus började stegra & sprnga framåt.
men det gick bra, sen fick dom stå inne ngra timmar medans vi åkte till mcdonald & åt ;)
imorgon ska vi till lindköpring först och göra massa kul :D
sen stannar vi i en stor hästaffär utanför mjölby & shoppar lite !:D

kommer biledr på lite jag fått idag :










en tröja jag fick av min kompis tilda !:)












ridstövlarna jag fick för två veckor sen i förskott



+lite annat jag inte fick bild på och ssen 1250 :)

komme rlite bilder från ridpasset igår :)













bloggar imorgon om allt jag köper !:)

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis :)

2011-02-24 @ 21:19:05
URL: http://spotlighten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0