jag och andra hästar :)


jag och oliver , en häst b-ponny som står i samma stall som niljljus

_________________________________________________________


jag och wanda , min storasysters sommarhäst som hon hade i sommras, en D-ponny!

__________________________________________________________________


jag och gwen , en c-ponny jag & min storasyster hade som sommarhäst!

_________________________________________________________________


jag och fiona , en A-ponny som står i vårat stall som jag va skötare till ett tag!

__________________________________________________________________


jag och mckenzie , min storasysters D-ponny som är nilles bästis!

_____________________________________________________________


ville och embla , min kompis cina's två islänningar som jag har ridit några gånger !
______________________________________________________________________


orkar inte blogga mir just nu , rid passet idag gick bra , nille va bara lite busig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0