tävling :D

skrev ett jätte långt inlägg & så raderades allt så jag blev sur , haha

på lördag ska jag & niljljus tävla i kumla , LD & LC
bilder & film kommer då :D
har inte ridit s mkt dom senaste dagarna pga av att det typ varit -20
men på torsdag är det träning för eva som vanligt tror jag :D


kan svara på en fråga jag fick ,
niljljus blir 6 den 10 maj
han är från ett ställe nån mil utanför mjöby(?)

länk till deras hemsida :

http://www.gardslosaknytteryttare.se/
gå in och kolla vetja ;)

kommer några bilder ifrån lördags :D

puss :love:









haha mckenzie , min storasysters häst :)







haha niljljus han verkligen ÄLSKAR sin saltsten, han kan stå och slicka på den i timmar , så måste köpa en ny väldigt ofta , eftersom en är slut på typ 1-2 månader , haha sötis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0