ggggggggguuuuuuuuuuuuuuuuddddddddddddddd help me:(:

hej kommer med dåliga nyheter niljljus min prins fick kolik anfall satt jag vart super ledsen.
det började med att jag red för eva efter som det var ridläger vi hoppade och allt gick bra:)
sen så sadlade jag av osv sen gick vi ockfickade lite och kollade på dom andra och efter ca
1time så komm emelie hon hadde varit hemma och jag gick för att kolla om petro var med
men det var hon inte så gick in och kollade i stallet niljljus stod längst bort och jag såg han
inte och hörde han inte så kollade in och såg att han låg ner och han bara kollade på mig
men ropade på emelie så hon fick se sen läger han bara ner huvudet och böndar och jag
och emelie sa att han moste vara sjuk så drog upp han och stalde han i gångenn men han
försökte läga sig ner och då fick jag typ panick osv sen typ komm vetrinären och gjorde
massa saker:(så var jätte rädd men det gick bra :)


ska även tävla petronella på söndag då jag inte får tävla niljljus på 2veckor för jag kan åcka dit för doping berättar mer imorgon
tack my och emelie för att jag fick rida era under bara hästar:)ni är bäst:)

love you niljljus god natt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0