hej:)

tja red ju mackan lite i dag gick jätte bra red ju niljljus också så klart men my va ju i örebro så då fick jag rida istelet:)jag började att rida mackan och värmde upp lite sen hoppade jag av han och började rida nille och då hoppade MAMMA upp på MACKAN och skritade lite trodde aldrig att hon skulle rida men det gick bra red nille lite bara har ju kört så hårt dom sista dagarna så då red jag han i  typ 25minuter försökte jobba han i traven och gallopen och gick jätte bra:)sen hoppade jag upp på mackan i gen och började hoppa lite gick facktist super bra började hoppa 60 och sen 80 och tillslut hoppade jag 90cm och jag tror han tyckte det var riktigt roligt försökte tagga han så mycket som gick och han hoppade super och sen skrittade jag av han:)

nästa vecka ska jag ev rida petronella och så är det ju ridläger i rkk ska bli ricktigt kul:)längtar:)<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0