tjaba:)

hej åskade och blixstrade ju i går så kunde inte blogga:(men jag var ju och red petronella i går det var ju ass kul och lite LÄSKIT efter som att jag fick hoppa en komination med räcke och oxer recket var från början ungefer 60 70 och oxern typ 70cm och sen helt plötsligt vart oxern 100 105cm och räcket kanske 90 något sånt men snacka om att det var läskit men jag var nöjd när jag hadde hoppat efter somatt petro inte stanar:)men är faktist ricktigt nöjd.jag tycker att det är super kul att få rida någon annan häst också:)specielt petronella:)Niljljus fick vila igår för han har kört så hårt men i dag red jag körde bara lite och gick vell bra:)men i morgon blir det eva träning:) hej då






petronella:)


 min prins<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0