Hej:)

Hej inte bloggat på länge har inte hunit:(Men ska försöka att blogga lite mer den här veckan.Men jag tängte berätta vad jag har gjort i veckan.I måndags var jag med cina elina och kevin och i tisdags så var det frilufsdag i skolan tråckit som vanligt och efter det gick jag hem och bara slappade och onsdags så var jag med jonna och efter det så åckte jag hem och red torsdags kom mamma och hemmtade mig efter skolan och sedan åckte vi till marieberg och köpte färg och choklad:)och efter
det utvecklings samtal i skolan sen åckte jag och mamma och hämtade jonna hos hennes morfar:)
fredags var det hallsbergsmarknad och jag gick med elina och jonna först sptäjade typ alla killar ner oss med spagettisprej:(men då gick jag och köpte sprej jag också så jag sprejade ner dom också:)
efter det så åckte jag och jonna hem till jonna och jag sovde där fredag till lördag :)
hej då bloggar mer i morgon kommer lite bilder då också.





 sötis jag älskar dig<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0