svar!

Postat av: claudia

hej! jag har knyttes skorpan och knyttes lupin. du har prövat att rida lupin. kan niljljus vara busig ibland? det kan lupin och skorpan vara. en gång bockade lupin av min kompis så hon fick hjärnskakning. själv har jag ramlat av honom 4 gånger men aldrig på skorpan. har du ramlat av niljljus

svar: hej jag har ramlat av honom två gånger , men inte så jag slagit mig hårt , en gång hemma när jga red barbacka & en gång på en ungponnyklass
han är en av dom snällaste hästarna som finns och gör aldrig något dumt , eller han är busig i hagen ibland , men aldrig när man rider , han kan sparka bakut när man kör racer gallop annars aldrig :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0