petro och nille :)

tja sorry förr dålig bloggning men hann inte att blogga igår måste lixom rida mocka och hjälpa till hemma :) men igår red jag niljljus iaf och nu ska jag beskriva ridpasset.


niljljus:jag red derssyr på bannan men jag började så klart att skritta med långa tyglar osv sen jobbade jag han i skritten.sen började jag trava lite lungt .sen när jag gjort det så satte jag mig ner i sadeln och jobba äntligen säger jag bara han gick på tygen i skritt och trav :)sen började jag gallopera osv sen när jag värmt upp så jobbade jag lite på volt gjordde galopp ombyten som han gjorde super:) men det var det ridpasen:)



petronella:ja det finns inte så mycket att säga red i skogen med emelie ska och rida petro idag med :)men bloggar mer sen hej då :)



 kungen !!!!<333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0