resultat :)

tja hann inte upp date igar satt gör det idag men bra resultat från min sida :)




Lc : super runda det går inte att klaga på nått :)!!!!! tog det lite lungnare i omhoppningen osv men en super runda :)




Lb: ja vad ska man säga 4 fel rev hinder numer 3 dock var det inte den bästa lb rundan men jag är nöjd med den för jag har lixom inte hoppat lb på typ 3veckor så är nöjd och han sög mot hinndrena så jag fick hålla i han  :)

 omhoppning i Lb :ja efter som att det var den klassen som det var så att man gick in hoppade grunden och gick ut och sen in och hoppade omhoppnig så hadde alla 4fel för det var fyra anmälda :)satt det vart omhoppning :) 0fel men jag sattsade inte så mycket ville bara ha noll fel efter som att det var min andra omhoppning i Lb satt då kom jag tvåa och nej jag bröt inte av till trav i grunden i Lb jag gjorde det två gånger en gång för att jag fick kors galopp och en gång för att jag tappade bort banan så hoppade sista hindret i trav men han hoppade enda . och han kan hoppa och om två veckor i mjölby ska vi debutera Lb+5så akta er här kommer kungen över alla och satt ni vet petronella är min prinsessa <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0