stall dag :)

tja idag ska jag nästan va istallet hela dan tror jag efter som att det är tävling imorgon och vi ska till mormor och morfar i kväll på halloween fest :)mina kusiner kommer också dit :) men mitt schema ser ut så här :



1.stallet och rida .
2.putsa utrustning.
3.göra iordning nille lite borsta lite någare och så :)
4.göra iordning grejorna:)
 


det var allt jag ska göra idag ska även fläta sen och knoppa imorgon :)men läs min och linneas blogg www.kanonponnis.blogg.se nu har jag tre bloggar men ja så kan det vara skaa blogga på alla :)men nu ska jag tagga morgon hoppar Lc och Lb startar först i båda:(hadde gjärna startat sist men men så blir det om man efter anmäller:)
men hej då:)



  KUNGEN!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0