Bäst!!!!

tja har ju tävlat petro och hoppat nille här hemma:) men här kommer resultat:)


Lc:hon var hur fin som helst på fram hoppningen :) och fick ett stopp på hinder nummer 1 och sen efter stoppet så var hon hur duktig som helst och jag red som jag skulle och då gick det skit bra och är verkligen skit nöjd över den rundan:)och stoppet var mitt fel hon hoppar lixom inte om jag bara sitter där som jag gjorde jag måste lixom fatta beslut om hur jag ska hoppa om hon kommer fel. för i bland när hon kommer fel så tänker jag hon stannar och då stannar hon men om jag tägker  nu hoppar vi istellet skulle det gå mycket bättre så får helt engkelt skylla mig själv men är iaf skit nöjd :)



niljljus piggelin bus när vi hoppar hemma:)

ja han var som det låter pigg busig och ja helt engkelt skit taggad men jag  började med att skritta med långa tyglar och när jag gjort det så jobbade jag lite och sen travade jag med avbrott till skritt i mellan åt och sen jobbade jag även lite i traven sen började jag gallopera och jobbade lite där med :)sen hoppade vi typ 40cm och jag kunnde inte hålla inne han han bara drog mot hindret och det var bara att hänga med:)och så hoppade jag lite på ja 40cm på linje osv..sen höjde vi till typ 50cm och han var  precis lika dan.sen hoppade my före mig medan jag gjorde halt och fattade galopp och då så typ stegrar han när jag börjar galopperar och så hoppade jag det där 50 hindret och det gick super och jag är super nöjd över han med :) <3333333




 bästa:)<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0