Från 8FEL till VINNST!!!!

Tja här kommer resultaten:)




Lc:känndes bra på fram ridningen idag han var super taggad och pigg:)men när vi komm in på banan så red jag igenom mål när jag hadde fått start singnal.hörde inte att dom sa var så god och rid???men det sa dom så fick 4 fel för det:(och sen rev vi hinder numer 4:(men en fin runda:)



Lc:denna gången var han mera fåkuserad på hindrena när vi hoppade fram:)och vi gick in på bannan som numer 11 av 20 och komm till om hoppning och jag svängde så snävt jag kunde och en efter en var nollor men ingen slog min tid 20sekunder eller det var en som slog min tid man var inte dubbel nolla så jag vann:)vart skit glad lixom 20 b-ponnys och jag vann:)<333min kung är bara bäst video kommer:)



 min kung<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0