petronella niljljus mackenzie och engelska läxan!!!!

tja hann inte blogga igår för jag red 3ponnys och gjorde läxor och när jag var klar med allt så var kl:10. men jag slog höjd record med petro hoppade ju och det gick skit bra jag måste tänka nu j..vlar ska vi hoppa inte nu ska vi hoppa jag måste vara bestämmd på en gång.men jag hoppade typ 90 95 100nåt sånt på ett räcke och oxer och sen hoppade jag kombinatition (stav) och då hoppade vi ganska höggt:) mot slutet hoppade jag med räcket var typ 80 och oxern 110 115 och jag hoppade det flera gånger:)men orkar inte skriva om när jag red nille och mackan men mackan var duktig och niljljus var en åsna.hej då:)


 love you<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0