sorry !!

heej förlåt för den dåliga uppdateringen men har inte haft tid till bloggen !! men nu ska jag försöka blogga så gott det går men kommer börja blogga på allvar på måndag då jag tränar ihelgen !!!men nu ska jag berätta en sak som många kan tycka är väldigt kul haha imorse vid typ ja 07.45 så skulle jag och pappa åka till skolan eller jag skolan och pappa jobbet och då letade jag efter hår sprayen.hittade den inte helt borta satt frågade pappa var den va och han sa att den stog i trappen satt tog upp den sprayen som stog itrappen och tyckte den såg lite konstig ut men sprayade iaf en gång och det var så konstigt och då säger pappa eller det kanske inte va hårspray ?? lixom jag fick lite panik ett tag när pappa sa att det va sko spray som man har satt skona ska bli extra hållbara :/ satt sprang upp och  när jag gått upp för att duscha sa pappa det är slut på¨varmvatten :/ ehhhhhhhh skojar du ??? satt fick duscha kallllllttttttttttt och fyyyy vad jag frös sedan jaa ni hörde ju hur min morgon började :) haha lite panik jag hadde :/



Kommentarer
Postat av: julia

hej ! jag red på ridskolan där niljljus var förut. saknar honom, men kul att se hur han har det, och bra att han mår bra !



kul om du ville kika in på min blogg också ! :)

kram

2012-02-04 @ 19:12:31
URL: http://juliaignell.blogg.se/
Postat av: alva

hej lisa! red på ridskolan där niljljus var förut med! kul att du är med i veckans bild :) kram :)

2012-02-04 @ 19:55:11
URL: http://hastalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0