BODABORG !!!

Tja tängte berätta lite om bodaborg.När vi kom dit så gick vi in och fick ett klädrum.Sedan fick vi gå in i
ett rum som det var en som berätta lite om hur man gjorde osv .Sedan fick vi gå och börja ! . Mitt lag bestog
av: Emelie,Linnéa och jag. www.meemeeliee.blogg.se och www.teamthoren.blogg.se är deras bloggar.
Men vi gjorde massa olika rum osv.När vi fått 5st stämplar så var det dags att äta mat det vart tacobuffe.
Det var jätte gott. När vi ätit klart så fortsatte vi och gick in i olika rum och efter ungefär ca 2,3 timar så fickade
vi lite.Sedan tog vi med min pappa och Linnéas pappa till ett rum som heter fykten ? och när vi hollde på
så ramlade jag satt mitt finger är helt svulet :( men nu måste jag gå och vi fick samman lagt 14st stämplar
och vi vannnnnnnnnnnnnn :)


 :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0