heej !!

Heej visste inte vad överskriften skulle va satt det blev heej !.Dagen har sett ut så här först upp fixa mig som vanligt.Sedan åka till skolan med pappa och tilda (min kompis som går i min pararelklass).När jag kommit till skolan satt jag och alla andra i kapphallen till kl.08.00 och då började det tråkiga!.Sedan alla lektioner osv.Vi var även på studiebesök på ica det va ganska intressant måste jag säga vi ficka massa frukt och grönsaker att smaka på ;)Sedan till baka till skolan äta mat och efter det svenska sen hem kl.13.00 men Tilda. vi va typ hemma en halv timme sedan hadde vi inget att göra satt vi gick ner till stallet och red !! först red Tilda sedan jag eller jag red typ i 5min satt det skulle bli lite lättare för tilda :) Tilda är somsagt min granne som precis har lärt sig rida och hon är jätte duktig !.Men nu ska jag ta in hästarna sedan hamburgetalrik från picaso :D



 hihi sötis <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0