riiiiiidddddaaaaa !!

Hej är så himmla taggad på att tävla ser verkligen fram imot detta tävlingsår. Men nästa tävling är inte förens i örebro. Men men har ingen lust att åka för långt heller.Ska hoppa både Petronella och Niljljus på söndagen Lb,Lb.
Alltså två Lb med båda.Men red petro ihelgen för var där med nille och precis när vi hadde sadlat av så kom Emelie dit och då frågade hon om jag skulle rida petro och det är så klart.Satt vi lärde oss ett dressyr pågram av Linnéa som var med och kollade satt hon sprang och visade oss det och sen så fick vi rida det själva.Emelie hadde ju finaste blackan och jag med petro.Satt vi hadde lite tävling och Linné va dommare men jag förlorade :(
Linnéa gädde mig ett tips (HOPPA ist för du är mycket duktigare på det ) haha.Men det gick bra va ungefär det jag gjorde med Petro.Men nu kommer vi till nille.Han red jag ju inan petro och då va det lite kauos där inne satt kunde inte rigtigt rida som jag tängt mig.Men han var ganska fin tog fram en bom och gjorde lite övningar osv.
Linnéa ville att jag skulle komma i galopp och bryta av till skritt över bomen men jag vägrade tycker inte han ska lära sig det XD men nu har jag inte så mycket mer att blogga om men !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0