Vart ändrade planer!!!

Vart lite ändrade planer idag. Jag My och mormor åkte till m-berg och shoppa lite bilder kommer.
Dagens ridpass:
Idag red jag lite blandat mellan dressyr gymkana och hoppning.
Haha jaa men ni fattar hadde inget att göra satt fick bara bli så.
Började med att värma upp och han var lite spänd men slapnade av efter att
jag hadde travat lite. Sedan red jag lite dressy och han var jätte fin. Har inte så
mycket att skriva om det förutom att han var grym. Sen tog jag av nos grimman
och testade. Och han vart pigg och var väldigt arbetssam. Haha sen red jag lite
gymkana i mellan lite bomar osv. Tillslut ville jag testa hoppa lite utan nosgrimma
och omg vad mjuk och fint han hoppade det kanske inte såg ut så men det kändes
så. Längtar som en idiot till nästa tävling. Speciellt nu när Niljljus nästan är i topp
form. Ni kanske undrar vad mitt mål är med Niljljus så är det att starta en stadig
La runda och jag tror verkligen att han kommer klara det. Lixom sista omgången
i laget är ju i La så tränar som sjutton nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0